NU har vi...

...varit hemma i 5 dagar och det har varit mycket intressant för oss alla!

Jag har återigen återupplevt fötternas brutala uppvaknade vad det gäller att stå rakt upp och ned!
Cris har dessutom upplevt samma sak...MEN för första gången! :-D

Då man jobbar på marknader och mässor  handlar det om att stå...rakt upp och ned i flera timmar (8-10 närmare best.) detta sliter på fötterna och ryggen i alldra högsta grad! Efer ett par tre veckor så har kroppen byggt upp muskulaturen så pass, att man BARA är SLUT, efter en hel dags stående!

Vi har jobbat på Vårmässan i S-vall vilken inte har varit SÅ välbesökt detta år vilket troligen beror på att det har varit ett gudomligt väder de senaste dagarna.
Vem VILL då knalla omkring innomhus när solen skiner ute...vilket leder till en lägre besöksfrekvens på mässan! Dock har de som kommit handlat bra, men det blir inget tryck, vilket man vill ha för att hålla ångan uppe!!!! :-/

Jag har haft full schå med att lära mig allt... nya priser, produkter, ramsor och försäljnings argument!

Då jag detta år valde att byta företag och produkter så blir det mycket
Istället för skor så blev det mat. Korv, bröd, salami, sylt, marmelader, ost, saft, svagdricka osv...!
Kolla länken!   www.mathantverket.com
Det är mycket nu! Hehehe...!
Men man får skylla sig själv! :-D   MEN med glädje!

Nog nu...för nu skall jag sätta mig på ryggen en stund! ;-)
BFN
span.jajahWrapper { font-size:1em; color:#B11196; text-decoration:underline; } a.jajahLink { color:#000000; text-decoration:none; } span.jajahInLink:hover { background-color:#B11196; }

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

VA? har du slutat sälja skor, jag som behövde mig ett par nya ;)

2009-04-29 @ 09:59:38
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Hörde att du kommer till hällnäs i veckan, du tar väl en sväng förbi på en kaffe va..!

2009-06-01 @ 21:48:26
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Kent Öhlund

Hej Robert och Cris, Det är familjen Öhlund i Bureå. Vi försökte e-posta er massa gånger men vi har inte kommit fram på någon av alla varianter på umea.com m.fl så nu sökte jag på google och hittade din blogg. Du verkar inte vara så aktiv sedan ni kom till Sverige, men vi hoppas att du läser detta snart. Vi far den 2 Jan till Cebu och landar tidig morgon den 4e på Mactan. Vi hoppas att vi snart kan ses.

Mvh

Kent, Venera, Jasmin & Jannet.

2009-11-30 @ 00:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0